tisdag - fysikprov (med dt är inte dt det här inlägget kmr handla om)

jag är väldigt dålig på att komma på titlar. det är meningen att man ska välja
något som lockar, välja ut det bästa i texten. men det vet jag inte innan jag har skrivit det.
& nej, det går inte att skriva efter heller.

haha hej iaf :) jag pallade inte skriva igår som ni kanske märkte, eller jag skrev världens emo-inlägg men jag
raderade det med tanke på konsikvenserna...
var fett trött & galen på alla. men det är jag inte nu (: nu måste jag däremot börja planera min
svenska-uppsats jag måste skriva & göra klart i morgon på svenskan. syskonkärlek & syskonhat är titeln ,
någon som har några idéer ? :/
men jag fick mina 2 första mvg:n igår iaf :) gympan & spanskaprovet :O rocio ger mig mvg, någonting stämmer inte.
men nu har jag mvg i spanska & det trodde vi ju aldrig :)

vi hade fysikprov idag iallafall, som ni ser på titeln. gick ganska bra faktiskt, elr inte sista frågan men aja.
imorrn får vi tillbaka kemiprovet också & snart får vi väl so:n... fan vad mkt prov vi har hela tiden!
snart måste jag börja plugga till biologiprovet vi har nästa onsdag också & sen ska jag göra klart historiearbetet
om franska revolutionen. ouuff.

aja, jag har rätt mkt att göra nu, som ni märkte
så jag tror jag måste dra.

ha det wünderbart
a e matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0