slappdag

tjäänare.
vill ni veta något jävligt roligt ? jag har inte pluggat ett skit idag.
har bra slappat, i min nya lila mjuka träningsoverall från amelia (:

igår såg jag, mamma och pappa "barnhemmet" - en ny skräckfilm med spansk regi.
liknar "the others" en aning innehållsmässigt och har en bra story,
det enda försöket till hoppa-till-effekt var däremot tämligen misslyckat och dovt skrattretande.
jag ger filmen... *durudurudu* tre & en halv stjärna. en & en halv stjärna kvar, way 2 go.
varsågoda, dyrka min recension.

gud, jag har inte ens gått utanför dörren idag.
eller jo, när jag räddade livet på världens minsta mus som katterna lyckats ta in utan att den skadat sig.
så jag har utfört en god handling idag iallafall :) min pappa har fått världens förkylning och hostar
oavbrutet. det är helt sanslöst!
just nu känns det som att jag ska vara nöjd med att jag har pluggat eller någonting,
minus att jag inte har pluggat då men, jag känner för att belöna mig själv, hoho (:
tror att jag ska titta på vänner ett tag innan elsa kommer.

ha det bästaste ni kan få.
puss&kram a e matilda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0