sjöbergs'

hallå hallå, sitter i annas sägnmeden varm bärbar dator i knät.
vi har ätit tacos & chips & typ kollat på idool :)
& sen har jag & moa dansat & delat snappsvisor med varandra haha.
för ett tag sen kom erik (annas storebrorsa)s kompisar hit & har stått och sjungit i
ett ekande rum där nere haha.
idag har jag, anna & moa varit på stan rätt länge & anna har köpt en kofta och ett par
collagesockor (: sen skulle jessica sova här hos anna men sen var hon trött elr vad det var så då
sov vi här haha.
nu ska ja sluta skriva för jag & moa måste få
anna pigg. och FAN vi måste plugga fysik.
aja haha ha det kul, här kmr några oseriösa bilder från idaag;

& nu såg jag att anna åkte ut också, lite på tiden.


Kommentarer
Postat av: anna

hej du, (:

2008-11-22 @ 09:12:52
URL: http://annelino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0