SHOLÄÄÄN

kom precis hem från en lång fika med elsa, jessica & anna på coffehouse by george.
nu för tiden är jessica rik, förresten.
tänkte dra till med senariet som inträffade för några timmar sedan:
jessica ger mig saldokvittot efter att ha tagit ut pengar.
jessica: hur mkt har jag kvar?
matilda: ehm, det står att du har 11.600 kr här haha.
matilda & jessica antar att något är fel & springer tebax till bankomaten.
jessica tar ut ännu en kontouppgift.
jessica: vad faan... det står fortfarande 11.600 ? jag borde bara ha 50 !
matilda: men testa ta ut 1000.
jessica sätter in sitt kort, slår sin kod, väljer 1000.
kortet matas ut. sekunder går.
jessica: det funkade inte.
& sen helt plötsligt börjar det matas ut femhundralappar.
jag & jessica ba: men vad faaan ?
kontouppgiften visar sedan: 10.600.
det var sagan om hur jessica bley blev rik.

iallafall. anna gick iväg till optikern ett tag medan jag, elsa & jessica satt kvar och pratade
poetiskt om livet, haha :)
klockan fem eller något kom anna tillbaks & vi åkte hem.

jag har suttit & skrivit på min önskelista som mamma bett mig göra, och har även tittat runt på bandeau-bikinis.
vill ha en till marocko i jul. blev sugen på lite olika. lyckades bara spara en bild,

den kostar 800 lr någonting & är från panos emporio, har inte sådana pengar just nu så jag får väl önska mig haha.
londonpraoen har gått åt helvete förresten. men nu struntar vi i det & blickar framååt :)
jag har lovat fanny att fixa henne ett jobb på svt. med eller utan min haha, just nu frågade pappa om
jag ville praoa som tv-journalist. så fanny, vad sägs om det ?
jag själv vet inte riktigt var jag vill praoa. inte alls ärligt talat. jaja, det dyker väl upp något.

nu ska jag återgå till min önskelista ;)
hare bra, c'ya.

Kommentarer
Postat av: nnyhhhyh

okej, nummer ett:

TIOTUSEN HOLYSHIT :O

jessica är så äckligt rik att dör nu!

fan vad jag är avundsjuk jag vill också få massa pengar!



nummer två:

bikinin = aaaaassnygggggggg



nummer tre:

FANNY SÄGER JAA!

fast din pappa ville ju ha deeej ju? :P <33

2008-11-18 @ 20:26:42
URL: http://ffannyk.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaa men jag pallar inte jobba på

svt så spelar roll vem det är hahaha :p

<3

2008-11-18 @ 21:50:17
URL: http://emaatilda.blogg.se/
Postat av: nnyhhhyh

men fråga din padre turken :>

jag vill typ aaasgärna praoa på svt hoho <3

2008-11-18 @ 22:40:04
URL: http://ffannyk.blogg.se/
Postat av: Kristina

Helllu darl:)

fiin bikini, jag kan låna den när du har fått den (a)

puss<33

2008-11-21 @ 19:14:40
URL: http://kristiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0