Prao i London - plan A, B & C

Shuuu.

Idag har det pratats väldigt mycket om prao!
Man snackar ju hit & dit om restauranger och kaféer och stall och affärer,
sen tror jag att det var Fanny som kom med idén "Prao i London", vilket jag
och Anna nappade på. Och ärligt talat, ju mer vi pratade om det, desto mer
lockande- och realistiskt blev det.

Let me paint up a picture;
Vi kollar upp med praoplats till ett mysigt litet hörnfik på någon gata och tar
något halvnajs flyg, typ Ryanair, det kostar 299 kr till London, lite rostigt & vingligt
kanske men herregud, något måste man väl tåla. Vi checkar in på ett billigt litet
motell i utkanten av staden och tar bussen in till cafét på morgonen,
där man möts av små brittiska tanter med runda glasögon och nybakta bullar.

Ärligt talat, det skulle jag inte tacka nej till.
"Prao i London" är min & Fannys plan A. Om detta nu inte skulle gå igenom,
(tvivlar på att mina föräldrar skulle släppa iväg mig till London) så har vi naturligtvis
en plan B; "SVT" *sighs*. Men det kanske skulle vara kul om vi typ åker ut på inslag & sånt.
Men nu kommer plan C, called: "Café Hurtig". Ett mysigt café i Stockholm som jag egentligen
tycker bytas ut till plan B så att SVT flyttas ner till plan C. Men alla vet vi hur Fanny är.
Haha.

Idag fick jag förresten ett brev ifrån Ängsholmen (där jag har tänkt konfirmera mig).
Tidigare var jag 72 reserv och nu är jag 31. Det står att mest förändringar v. g. platserna kommer
ske i januari vid delbetalningen. Så det är troligt att jag kommer in där.
Problemet är då att vi åker till USA i sommar, vi ska vara där en månad och vi åker antagligen inte
förrän resten av familjen är lediga (typ runt 12-14 jun) och lägret börjar den 6, så då kmr jag behöva åka
hem själv med flyg över hela världen, och värre -jag kommer bara få vara där i tre veckor D:
Så jag funderar på att dissa Ängsholmen och köra på mitt & Fannys singer-songwriter läger-planer ist.

(klicka upp bilden)

Nu luktar dt mat här
så man får dra sig haha.
Bezos y abrazos
<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

HALLÅ? omg! tro inte att jag inte kmr följa med er om ni ska till LONDON på prao!? :O

2008-11-13 @ 21:16:06
URL: http://cook1e.blogg.se/
Postat av: Anonym

ohyes prao i london din powerpoint ägeeeeeer ! <33

2008-11-13 @ 21:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0