ny färg !

jaja jag ska uppdatera,
haha hej hej. ny färg. lavender & allt för att friska upp tillvaron, höhö.
det är svårt att hitta snygga färger tycker jag, man sitter ju bara där & freestylar
med bokstäver & siffror. jag vet bara hur man gör svart vitt eller rosa.
inte svart för det pallar man inte. och inte vit för det är tråkigt.
och inte rosa, för det är så larvigt (om man ska uttrycka sig enligt min mormor).

jag sitter iallafall här & drömmer om den nya ipoden.

vill ha vill ha vill ha vill ha.
sen tittar jag runt på bra musik också.
var medvetna om att jag gör det här trots att jag just nu absolut borde plugga runt på
växthuseffekten. men seriöst, palla. eller lär mig? :)

jag har inte haft tid att uppdatera, har faktiskt inte varit inne på datorn över huvud taget
de senaste två dagarna. funderade tidigare idag på att lägga ner bloggen, för när jag har tid är det
för att det inte hänt något, och då är det inte kul att läsa.
och när det händer grejer har jag inte tid att skriva. a shame.
men men, my schedule for the week:

måndag
pluggade i cirka fem timmar
& åt middag klockan halv fem haha

tisdag
spanskaprov - gick sisådär haha
har pluggat lite, surfar runt på
datorn fast jag absolut inte har tid att göra det

onsdag
kemiprov
min & annas pumpadag.
vi vet alla vad det betyder, ingen luunch bara pumpabröd :)
ska till naturcompagniet & kolla på jacka

torsdag
måste plugga igen

fredag
tandläkaren för besked, creepy.
sover antagligen hos någon

lördag
jag ska träffa moa & helena på dagen,
har för mig att det var något jätteviktigt den här
lördagen men fan att jag inte kommer på vad det är.
mrr. skit samma.

söndag
kläättring. ingenting annat inplanerat för jag
pallar inte planera sånt.

gud vad jag verkligen försöker få tiden att gå helt omedvetet.
varför gör jag en lista över min vecka ? jag hatar planeringar, jag planerar inte;
jag gör det inte. jag har ingen aning om vad jag håller på med men inser
dessutom att jag får ännu mer tid att gå genom att sitta här & diskutera med
mig själv. måste bryta mönstret nu, så vi gör så här,
hejdå.

Kommentarer
Postat av: lövbiffen tage

Hur kan man plugga å ha tråkigt en tisdag när djurgården krossar modo med 7-0 i elitserien. och när djurgården krossar då ere FEEEEST hela natten WOOOOOOHOHOHOHOHOOOOOO

2008-11-11 @ 21:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0