kamomill

 9890shubidoo.
idag har jag hittills bara tagit hand om mig själv.
tagit ett bubbelbad, haft massa krämer, hårinpackning, och testat ett kamomillextrakt som
bleker håret. tog före och efter bilder men mitt photoshop dampar så jag pallar
inte lägga upp dom.

ikväll ska jag antagligen träffa fanny.
tror att vi ska sova här, men kanske går på en bio inne i stan först så man har en bra
anledning att dra runt lite och kanske träffa några fler?
innan det har jag inte så mycket att göra. är just nu inte så mycket för den här tiden på dygnet.
det känns liksom fel att solen är röd och håller på att gå ner klockan tjugo över två.
vet inte heller vad jag ska ha på mig idag och skulle inte tacka nej till lite pengar att
utvidga min garderob en aning med.
pallar egentligen inte heller att bara sitta inne framför datorn men det blir väl så ändå.

nu ska ja ta & luncha lite.
hare brao, ciao.


skriv ditt namn med lillfingret: matilda
skriv ditt namn med armbågen: mswttti8lodaq

skriv ditt namn med pannan: m ,n•Ωt6uioirtr34
skriv ditt namn med foten:  matgilpdrsa

skriv ditt namn med näsan: maqt9iloa
skriv ditt namn med hälen:  m,atilodsa
skriv ditt namn med tänderna: mnasvcc5 f9 kk0+ öödz<
skriv ditt namn med örat:    vg m njub mbcnvgtc


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0