hål i örat - igen

hejhej, har nyligen kommit hem från en håltagning.
har tappat räkningen på hur många gånger jag har tagit hål nu, haha.
men nu har jag dt igen iaf :)
idag har jag hittills ätit frukost med guldsked hos anna, åkt hem från anna med moa,
pluggat fysik så att dt är ett under att mina ögon finns kvar, haft snöbollskrig & åkt pulka i det nya , vita
brommalandskapet, läst en julsaga där man skulle skriva in sitt namn som sedan handlade om mig som träffade
tomten, haha , repat igenom motionsprogrammet
som jag & två kompisar ska hålla i på gympan på måndag - insett att jag nte minns ett enda pass,
ätit lunch, chattat med moa & fanny, insett att jag fortfarande inte kan fysiken.

så det har varit, hrm, kul.
men igår kväll då: jag moa & anna satt & kollade på grejer på youtube under natten.
vi gick & la oss rätt tidigt för att anna skulle på konfirmationsträff morgonen därpå, anna somnade först
& jag och moa låg & gjorde "bulleribulleribock"-ramsor & massageberättelser ett tag.
sen började vi snacka och ryggmärgssprutor och barnfödning & jag venne allt. haha.
nu ska jag återgå till mitt failade pluggande.
hare najs.
ciao.

Kommentarer
Postat av: fannynhdfgsfgd

JAG HAR INTE FYSIKBOKEN!

Hej jag kommer få ig på provet!

:((((((((((((((

2008-11-23 @ 16:26:32
URL: http://ffannyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0