Goddagens fru krukväxt (av herr måns)

Tja monster

Idag var jag sjuk och då kom en spindelman som såg ut som en matskål och sköt mig i benet.
Men sen kom Månsmannen på en räddande hund och åt upp min musli. Det var lite småschtekit sådär.
Sen märkte jag att jag satt på en pytteliten näsman och flyttade på mig han sa : tack unga mö du räddade min liv det är min plikt att bjuda på pizza. Sen åt ja pizza fast jag var sjuk och sen letade jag efter fler ostar i min fots grav... men ostarna var slut:( sen grät jag i 45 timmar och då kom jag på att det kunde jag inte göra så då grät jag bara i 0,45838 minuter istället. Sen röstade jag på långben i presidentvalet och sen flög jag hem på min superval, nalle, han är ganska skön om man bor på fjärde våningen i en bokhylla men det gör inte jag. För jag bor i min kusin Pjolles röda sytråd som ser ut som ett träd. Inget körsbärs träd för dom ligger i krig med getingarna. Sen kom jag på att mina näsa faktiskt inte kunde ligga i toaletten hela dagen. Så jag gick och plocka upp den när jag satte på mig den igen kom jag på att det inte var min näsa utan min lilltå. Då tänkte jag va fan och gick i stället å satte upp min nya giraff affisch som jag fått av min käre vän Greger von Ostbulle han är god och glad men absolut inte kexchoklad. Smart sagt. Nu ska jagg vinna nobelpriset i litteratur och sen ska jag besöka Nelson Mandela i hans nya bord det kommer bli rääääätt kuuul:)
sen ska jag multiplicera D med A och se om det blir Pöl om det inte blir det kommer jag softa i min nya ballong

Tack och Hej mina tappra soldater, Kom ihåg att en dag kommer solskenet och benen tillbaka.

Kommentarer
Postat av: felix

hahah jätteskum

2008-11-28 @ 15:37:49
Postat av: lövbiffen tage

nej felix snarare jätteskön

2008-11-28 @ 17:18:26
Postat av: matilda

jag hlr med felix.

2008-11-28 @ 18:20:24
URL: http://emaatilda.blogg.se/
Postat av: lövbiffen tage

wannabe:)

2008-11-28 @ 19:33:10
Postat av: olle bürg

du minns mig

2008-11-28 @ 23:12:55
Postat av: matilda

nej.

2008-11-30 @ 14:54:03
URL: http://emaatilda.blogg.se/
Postat av: lina

asså gud är det du som tyyp slänger igen en dörr där på typ sos familj i början? hahahah det är helt jävla likt dig ;o hah<3

2008-12-17 @ 17:51:03
Postat av: matilda

haha, det är jag.

2008-12-17 @ 21:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0