God mooorgon

Jag har inte varit såhär inte tröttt på morgonen på
typ fyra år! Helt sjukt. Dessutom har jag gott om tid för min spårvagn
går inte förrän om en kvart. Inget plugg idag, inte något som jag typ suckar
över ska hända. Ska bara ha kul idag, det får bli mitt mål.
Efter skolan ska jag iochförsig intervjua min farmors syster till svenskan, men hon är
rolig så dt går väl an :)
Trevlig dag på er
A. E. Matilda.


They kicked some ass in London and met the rest of the world with big success.

Kommentarer
Postat av: fannyyyh

jag: pappa, jag skulle vilja praoa i london ! jag önskar mej det i födelsedagspresent ! fatta vad mysigt :)

pappa: vi kan väl prata om det när jag kommer hem då ? :)

2008-11-14 @ 20:41:36
URL: http://ffannyk.blogg.se/
Postat av: mikaela

hej,skulle du kunn säga hur man skriver på bilden längst upp? där du har skrivit matildas blogg :)

2008-12-18 @ 23:47:08
URL: http://mikaelass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0