carmina burana

tjääniluren.
hur har ni det ?
här är det bra, har just kommit av scenen känns det som.
vi hade konsert idag på nybrokarmen, carmina burana. det gick väl bra, men jag har lite
jaha-då-var-det-över-känslan. samtidigt känns det iof ganska skönt att få dt överstökat.
fler saker jag vill ha överstökade finns det gott om. svenskaintervjun på måndag, gympapasset
på måndag (knr mig ändå ganska taggad - jag, moa & helena övade på dt till halv elva igår kv. ganska bra
om jag får säga dt själv :)) ,  fysikprooov D: (på tisdag, panikångest. seriööst.) & sen är dt väl lite mer hux flux hhaha :)
imorrn ska jag till tandläkarn igeen. han har sagt att ja kan få tanställningen redan typ nästa vecka & att ja bara
ska ha den högst ett & ett halvt år, det är typ ingenting. & sen är jag "kvinnan med leendet" som glén så fint uttryckte det...
jag har köpt en ny jaaackaaa :D mörkgrön fjällräven parkas-liknande. ganska vanlig men otroligt snygg.
ska ha den imorrn så ni som träffar mig får se den :)

nu pallar ja inte skriva mer, i sådanahär tillfällen hänvisar jag ofta till abbes (rabbes) blogg.
hon har inte med dagen att göra egentligen men hon var med om ungefär dtsamma så om ni
vill ha dt med invecklat, läs den ;) ffannyk.blogg.se
a e matilda.

Kommentarer
Postat av: nnyhhhyh

shodiloo reklam för mej, i like it !

fast jag pallar inte blogga nu så jag hänvisar nog tillbaka till dej hahah XD

2008-11-20 @ 21:58:15
URL: http://ffannyk.blogg.se/
Postat av: nnyhhhyh

du borde blogga varje dá så blirh jag glad!

2008-11-21 @ 16:48:38
URL: http://ffannyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0