brödraskapsdagen


heeej!
idag var det brödraskapsdagen, a. k. a. pumpadagen.
en helig dag som införts endast för att hylla de högt uppsatta,
ej mänskliga brödarna anna och matilda.

här bryts brödet under den heliga cermonin.
(profeten sarah har tagit denna bild)

Brödet, brödet som stillar all hunger
Låt oss härmed bryta det heliga brödets kropp
i Annas, Matildas, och det heliga brödets namn
Brödet


under ätandet av det heliga brödet.

haha okej, sen kom alla giriga pojkar och åt upp brödet
och dessutom var det kemiprov & okej lunch och sen var det
inte ens den åttonde så brödraskapsdagen denna månad
failade lite. men namnet är okej :) men okej kemiprovet gick - briljanto' .
det gjorde säkert inte det men låt oss ha det i åtanke.
idag har jag inget plugg över huvud taget utan tänker bara sitta här
& hela den heliga dagen, vilket börjar bli lite långtråkigt.

ska hitta på något snart, försöker typ denya att jag är trött
för jag pallar inte sova idag. har inte ens ätit middag än,
och är inte hungrig, at all, tack vare brödraskapsdagens regel
att äta hela brödet, vilket den här dagen var lite stort för det.



nu ska jag fixa mina naglar (:
hare härligt,
glad brödraskapsdag
Brödet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0