"ja må' hon leva .."

heej hej!
det här var seriöst den längsta natten i mitt liv!
först vaknade jag vid typ 4, låg vaken till kl 6 då jag somnade om och började drömma om att min pappa hängde
upp tvätt i träden vid höglandstorget, (spårvagnsstationen).
sen halv åtta, ääntligen hörde man sång, hihi, lika härligt varje gång! :)

& det blev som vi alla hoppats. jag fick en ny kamera! canon ixus 870 is,
så jag kmr antagligen sluta skriva här & flytta över till en ny, lite bildrikare blogg.
men jag meddelar er när den kommer :)
ett fäste på min tandställning har lostnat vilket är sjukt jobbigt eftersom dem inte kan limma fast det igen
förrän på måndag :/ men iaf, tebax till presenterna :p
- jag fick en iPod! :O
trodde aldrig att jag skulle få den! ni vet, den nya, tunna, snygga, matta iPod nano i silver med svart navigeringsknapp,
ouuf, den är så snygg & lätt och rymlig. 8gb. får väl ta & skaffa ett fodral till den också så att den inte blir
totalmisshandlad som min förra iPod.
fick en vännerbox också, & duntofflor (yey) och björn borg trosor & lite andra grejer, & så kmr släkten ikväll och då
blir det lasange! :)

men nej nej, nu ska jag se om kamerabatteriet har laddat klart.
ha en bra min födelsedag på er,
<3

Kommentarer
Postat av: Leonora - The Crazy one

Hoppas du haft en härlig dag :)

allt väl?

2009-03-13 @ 20:36:25
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Cican

din lilla kooo... du kan ju inte ha lösenord på den nya bloggen!... då kan man ju inte läsa den ju! -.-

2009-03-30 @ 20:01:08
URL: http://juniavers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0